Het begin

7 november 2014

Het begon allemaal eind oktober toen ik te horen kreeg over het concept van Wens Chalet (http://www.wenschalets.nl/). Ik was erg enthousiast en moest gelijk aan Stephanie denken om dit samen met haar te doen. Niet anders dan gedacht leek het Stephanie ook een super gave uitdaging om dit met z'n tweetjes te gaan doen. Na wat wikken en wegen hebben we besloten om te gaan solliciteren en al gauw kregen wij een positieve reactie terug, WIJ MOCHTEN OP GESPREK KOMEN!!!! Dit was natuurlijk een spannende periode en voor ons eigen gevoel zaten wij al in Oostenrijk.

4 november hadden wij het gesprek op kantoor van Wens Chalet, ik twijfelde een beetje over hoe het gesprek gegaan was maar Stephanie had er gelijk een goed gevoel over, ik moest het eerst allemaal nog maar eens zien.. Wij zouden uiterlijk 7 november uitslag krijgen, wat voor mij al veels te lang duurde. Na 2 zenuwslopende dagen kreeg ik dan eindelijk het verlossende telefoontje van Stephanie!! Wij zijn aangenomen en het contract is al onderweg!!! Ik stond te springen, schreeuwen en trillen in de keuken op het werk.. Ik was zooooo blij, gelijk wat mensen gebeld en er kwam me toch een bom adrenaline vrij.. Stuiterend sprong ik door de keuken met een lach van oor tot oor! Oké, dus, nu gaat het allemaal echt gebeuren.. Nu mogen wij eindelijk stappen ondernemen en het van de daken schreeuwen dat wij voor 5 maanden naar de sneeuw in Oostenrijk gaan, hoe gaaf is dat! Voordat we actie gingen ondernemen hebben wij het diezelfde avond goed gevierd met champagne, malibu en wijn..

En dan nu, 1 dag verder.. Ik heb het allemaal even kunnen laten bezinken. Er moet veel geregeld worden maar dat gaat goed komen! De enthousiasme is in ieder geval niet te missen want wij gaan naar Oostenrijk, een avontuur wat ik graag aan wil gaan (schrijf ik nu met een lach op mijn gezicht).

Ik wil jullie graag op de hoogte houden daarom maak ik deze blog aan, maar natuurlijk ook om mijn verhalen met jullie te delen en om later dit hele avontuur terug te lezen. Ik wens jullie veel leesplezier en graag zie ik jullie reacties verschijnen!!

1. Anja:
    12 december 2014
    Hoi Lien,
    Gisteren mijn verjaardag gevierd en jou direct al gemist. Gelukkig was Dunk erbij en daar hebben we ons wel mee vermaakt want hij moest alles verkennen. Leuke cadeautjes gekregen, maar het laatste cadeautje was super. Ik vond vlak voor ik naar boven ging jouw mailtje waarin je vertelde en reisblog te maken. Ik heb me vanmorgen gelijk aangemeld en ga je naast mailen,appen en skypen zeker ook hierop volgen.
    Vandaag eindelijk naar jullie huisje, ik ben benieuwd.
    Dikke knuf van Anja.