Laatste dagje Nederland

8 december 2014

Ons laatste dagje in Nederland, gek en het besef is er nog steeds niet helemaal.. Dat komt wel als we vannacht in de auto stappen denk ik. Vorige week zaterdag hebben Stephanie en ik een afscheidsfeestje gehouden voor de vrienden, dit was erg geslaagd, veel lieve kaartjes gekregen wat mij goed doet. Ook heb ik al regelmatig afscheid van mensen genomen omdat ik wist dat ik hun niet meer zou zien voordat ik wegga. Ik ben ook goed verwend door veel mensen met kaartjes, cadeaus etc. (Check de foto!!) Die grote kat gaat natuurlijk mee, zodat ik Cooper daar af en toe even een dikke knuffel ga geven want die ga ik echt heeeul erg missen!

Afgelopen weekend begon het dan allemaal wel iets realistischer te worden, ik heb een begin gemaakt om de koffers te pakken.. Wat een chaos was dit!! Ik wist niet waar ik moest beginnen want je moet best veel zooi meenemen en hier ben je ook nog wat spullen nodig. Maargoed dit is allemaal gelukt. Vandaag de aller laatste spullen erin doen en dan ben ik er zo goed als klaar voor. Vanmiddag komt Stephanie zodat we gelijk alle spullen in de auto kunnen laden, owja die hebben we tussendoor ook nog gekocht. Een mooi groen Peugotje 206 die ons naar het mooie Oostenrijk gaat brengen. Maar eerst ga ik nog even gezellig lunchen met Zwanetta :)

Vanavond komen onze ouders, Lucinda, Gerrit, Marjenke en Annelie om ons nog even te kunnen zien en vervolgens afscheid te nemen. En dan gaat het allemaal gebeuren, vannacht rond 4 uur vertrekken wij zodat wij hopelijk eind van de middag in Oostenrijk aankomen. Het heeft er afgelopen weekend eindelijk gesneeuwd dus met een beetje geluk is het wit als wij aankomen!!! Dinsdagavond hebben wij met al het personeel een gezamenlijk diner, daarna volgen er 2 introductiedagen en vrijdags gaan wij richting Hinterglemm om onze chalet klaar te maken voor de eerste gasten.

Ik heb er zin in ook al is het besef er nog niet helemaal dat ik dit echt ga doen.. Ik ga de mensen hier enorm missen maar we gaan Skypen en bellen dus we houden contact!! Leuk, het volgende verhaaltje wat ik ga schrijven is in Oostenrijk :)

Lieve mensen, jullie zien vanzelf wel weer een verhaal verschijnen over wat ik daar allemaal beleefd heb.

1. Marjenke:
    11 december 2014
    Topster!!!
  2. Mariët:
    12 december 2014
    Geniet er samen van schoonheid, leuk om op deze manier ook een beetje op de hoogte te blijven!! <3